Przegląd najciekawszych aplikacji na Facebooka

Kategoria: Technologia
Odsłony: 2154

                Facebook stworzony przez utalentowanego i ambitnego zarazem Marka Zuckenberga każdego dnia przybiera na wartości. Ostatnią nowością tego portalu było dodanie kilku innowacyjnych opcji do statusu, dzięki którym użytkownicy tego popularnego portalu społecznościowego mogli określić własne uczucia. Nowe emocje, na których Facebook wyrażenie pozwala to uczucia obejmujące temperaturę ciała, możliwość podzielenia się informacją, jakie piwo w danej chwili spożywamy lub ulubionym posiłkiem.

 

Co najdziwniejsze możemy ustawić nawet status, że mamy kaca, jeśli taka sytuacja jest zgodna ze stanem faktycznym i rzeczywiście wczorajszego wieczoru za dużo wypiliśmy. Jeśli mamy depresję również możemy podzielić się tym ze społecznością Facebooka dając do zrozumienia, że nie czujemy się najlepiej. Pod tym względem i wieloma innymi Facebook nigdy nie przestanie nas zaskakiwać. Jednak rzecz o najpopularniejszych aplikacjach, którym warto przyjrzeć się nieco zdystansowanym okiem.

Pierwszą jest oczywiście HootSuite, której używa większość ludzi do przygotowywania postów w social media. Umożliwia ona nie tylko zapanowanie nad większą ilością stron, którymi zarządzamy, ale przede wszystkim pozwala tworzyć posty, które możemy opublikować przykładowo za tydzień. To naprawdę rewolucyjna opcja, która umożliwia łatwą i przyjemną organizację pracy, a także zarządzanie buzz marketingiem w sieci.

Naprawdę wygodny w nawigacji pakiet administratora umożliwi nam błyskawiczną obsługę kont w serwisach społecznościowych. Drugą aplikacją, która umożliwi nam zarządzanie profilami w social media i jednocześnie je uatrakcyjni to fanpoint. Jeśli wykupimy pełny pakiet będziemy mogli nie tylko tworzyć wyjątkowe formularze, które pozwolą naszym użytkownikom na wysłanie szybkiej wiadomości, ale również na budowanie pełnych zaangażowania interakcji. Ponadto to aplikacja umożliwiająca tworzenie aplikacji konkursowych – idealna dla sklepów, przedsiębiorców, freelancerów i wszystkich, którzy sprzedają na Facebooku usługi i produkty.